torsdag 28 november 2013

Innovativ till tusen

När jag får lugn och ro och mitt hem är perfekt, då har jag många kreativa projekt på gång.
Jag ska lansera en massa smarta grejer. Det mesta har jag kommit på under tiden familjen vuxit sig större och under denna mammaledighet.

1. En grej som fixar strumpsorteringen.
2. Den ultimata hall-lösningen så man slipper kliva in i ett berg av skor, jackor, sportprylar, reflexer, cykelhjälmar, barnvagnar etc. Ingår även en grus-slukare. Om det ska vara nåt djur eller så som sköter det vet jag inte än.
3. En sak som gör att julstjärnorna hänger rakt i fönstren (tack Christina Lindberg för denna idé, jag kan dela med mig av provisionen för denna uppfinning) Denna blir jag nog ganska rik på.
4. Ett larm som gör att man omöjligen kan bli försenad med bibliotekslån. Kanske man kan få en elstöt tills dess böckerna når innanför bibliotekets väggar.
5. En diskmaskin som plockar i och ur disken själv.
6. En kyl som reproducerar maten så man slipper åka till affären.

Inser dock att det lär dröja in jag har tid och möjlighet att ta tag i dessa projekt. Men dagdrömma är ju bra så jag fortsätter med det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar